Evaluation:
Published: 16.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 1.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 2.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 3.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 4.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 5.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 6.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 7.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 8.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 9.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 10.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 11.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 12.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 13.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 14.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 15.
  • Research Papers 'Sabiedrisko telpu iekārtošanas principi', 16.
Extract

Visus interjerus ir iespējams klasificēt pēc to izmantošanas mērķa. Skolā tos var iedalīt šādi: mācību telpas ir klases, laboratorijas, mācību darbnīcas un sporta zāle. Bez mācību telpām skolā ir arī aktu zāle un ēdamtelpa, kas iekārtota siltu pusdienu izsniegšanai. Paredzētas arī telpas bibliotēkai, pulciņu darbam, telpas skolotājiem un atsevišķi kabineti direktoram, viņa vietniekiem un skolas ārstam.
Mācību telpas orientē galvenokārt uz dienvidaustrumiem, austrumiem vai dienvidiem. Klašu, mācību kabinetu un laboratoriju telpas skolā iekārto 50—66 m2 lielas. Katram skolēnam nepieciešama 1,25—1,65 m2 platība. Kokapstrādes un metālapstrādes darbnīcām jāatrodas pirmajā stāvā; šajās telpās jābūt atsevišķai ieejai no pagalma.…

Author's comment
Atlants