Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Komunikatīvās pieejas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Komunikatīvās pieejas analīze', 2.
Extract

Iepriekšējos gados skolēni otro valodu apguvu pēc strukturālās pieejas, bet jau 70 un 80 gados pasaulē sāka pielietot komunikatīvo pieeju, Latvijā tā palēnām ienāca 90 gados, šobrīd tiek uzskatīts, ka valodas mācīšanai jābalstās tieši uz komunikatīvo pieeju.
Komunikatīvā pieejas izmantošana mācību procesā nozīmē to, ka valoda tiek apgūta, lai skolēns spētu veiksmīgi komunicēt ar apkārtējiem, netiek pievērsta pastiprināta uzmanība gramatikas apgūšanai. Svarīgāk ir saprasties ar cilvēkiem, kas runā otrajā valodā, nevis prast pareizi veidot teikumus un nepieļaut nekādas valodas kļūdas.
Skolēni apgūstot otro valodu pieļauj daudz kļūdu, tāpat kā mācoties pirmo valodu, bet ar laiku pašiem jāsāk savas kļūdas labot un izprast. …

Author's comment
Atlants