Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 1.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 2.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 3.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 4.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 5.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 6.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 7.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa apraksts', 8.
Extract

Kā notiek bērna un pedagoga mijiedarbība?
• Skolotājs no “zināšanu avota” kļūst par kaut ko līdzīgu trenerim vai repetitoram. Skolotājam ir jābūt nevis augstākstāvošam gudrajam, bet līdzās esošiem padomdevējiem, kas darbojas līdzi grupām.
• Skolotāji audzēkņus uztver par aktīviem, nevis pasīviem mācību procesa dalībniekiem, skolotāji mācības cenšas virzīt domāšanas aktivizēšanu, nevis galvu piepildīšanu ar zināšanām.
• Tieši tas pats tiek gaidīts no skolēniem, nevis sausa faktu iemācīšanās, bet kopēju uzskatu paušana, kas balstās uz faktiem, bet var ne vienmēr sakrist ar citu viedokli.
• Skolotāja mērķis ir radīt apstākļus skolēna darbībai.
• Skolotājs cenšas atrast veidus kā mācības padarīt piemērotas katram skolēnam, diferencētas atbilstoši viņu mācīšanās īpatnībām.
• Skolotājam jādomā nevis “Ko es darīšu stundā?”, bet “Ko skolēni darīs stundā?”.

Author's comment
Atlants