Evaluation:
Published: 13.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 1.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 2.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 3.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 4.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 5.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 6.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 7.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 8.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna attīstībā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Rotaļa – bērnības neatņemama sastāvdaļa    2
  Rotaļas funkcijas    4
  Radošā rotaļa    5
  Ieteikumi vecākiem    6
  Literatūras saraksts    8
Extract

Rotaļa, bērns un bērnība ir nedalāmi jēdzieni. Ikviena bērna bērnība ar savam rotaļām ir vērtība pati par sevi, to nevar salīdzināt vai pretstatīt citiem cilvēka dzīves gājuma posmiem. Bērnība ir rotaļu laiks.
Rotaļa ir pirmsskolas vecuma bēna dzīvesveids. Rotaļā viņš rada savu domu, jūtu un izjūtu pasauli – viņš domā, sacer, salīdzina, runā, izdomā, izpildot lomu, priecājas, skumst, smejas un dusmojas. Rotaļā viņš mācās, strādā, vēro, zīmē, eksperimentē, gatavo rotaļlietas. Rotaļa viņu nodarbina. Tā palīdz izprast sevi, apgūt tuvāko apkārtni, iedziļināties gan pieaugušo, gan citu bērnu attiecībās. Tā palīdz izjust, pārdzīvot un atcerēties vēroto, dzirdēto, TV skatīto un radoši to attēlot savās rotaļās, pašiem izpildīt kādu lomu – vecāku, skolotāja, pasaku varoņa u.c. Rotaļā bērnu priecē viņa varēšana, neatkarība, patstāvība vai arī tieši otrādi – pārdzīvo savu vienatni, neprasmi sadarboties ar rotaļu biedriem.…

Author's comment
Atlants