Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Presentations 'Mārketings', 1.
  • Presentations 'Mārketings', 2.
  • Presentations 'Mārketings', 3.
  • Presentations 'Mārketings', 4.
  • Presentations 'Mārketings', 5.
  • Presentations 'Mārketings', 6.
  • Presentations 'Mārketings', 7.
  • Presentations 'Mārketings', 8.
  • Presentations 'Mārketings', 9.
  • Presentations 'Mārketings', 10.
  • Presentations 'Mārketings', 11.
  • Presentations 'Mārketings', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
3.  Mārketinga Definīcija   
4.  Mārketinga process – klients   
5.  Mārketinga process – analīze un pētījumi   
6.  Mārketinga process – reklamēšana   
7.  Mārketinga stratēģiskā plānošana   
8.  Attīstība   
9.  Mārketinga mikss   
10.  Mārketinga vide   
11.  Secinājumi   
Extract

Mārketinga vide
Uzņēmumu mārketings un darbība tirgū notiek vidē, ko veido apkārtējā sabiedrība, pārējo uzņēmumu darbība un valsts institūcijas. Mārketinga vidi dala divās daļās: makrovidē un mikrovidē.

Secinājumi
Mārketings ir ilgs sarežģīts process
Mārketingā ir jādomā par pilnīgi visu – kvalitāti, cilvēku viedokli, reklāmām u.t.t. Lai mārketinga process būtu veiksmīgs ir jādomā par klientiem – viņu idejām, ko viņi vēlās un vai pat klientam prece interesē. Mārketinga procesā pēta veidus, kā piesaistīt klientus.
Mārketinga procesu ietekmē produkta kvalitāte, sabiedrības un citi faktori
Ja precei ir nekvalitatīva – tas ātri tiks noskaidrots mārketinga procesā. Mārketinga procesu var ierobežot dauzi faktori, sākot ar likumdošanu, beidzot ar dabas apstākļiem.

Author's comment
Atlants