Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Saskarsmes problēmas skolā', 1.
  • Research Papers 'Saskarsmes problēmas skolā', 2.
  • Research Papers 'Saskarsmes problēmas skolā', 3.
  • Research Papers 'Saskarsmes problēmas skolā', 4.
Extract

Lai sociālais pedagogs varētu risināt šāda veida neattaisnotu stundu kavējumu problēmas, viņam ir jāsadarbojas ar mācību priekšmetu skolotājiem un klašu audzinātājiem. Skolotājiem ir :
Jāziņo par stundu kavējumiem,
Jāanalizē savu rīcību, kas varētu būt par iemeslu stundu kavējumiem,
Censties mainīt un dažādot sava darba metodes, lai ieinteresētu skolēnus mācāmajā priekšmetā.
Daļa atbildības ir jāuzņemas vecākiem, kas visās bērna problēmās vaino skolu un skolotājus, necenšoties rast risinājumu un netieši atbalstot bērna rīcību – gan nepieņemamo uzvedību, gan atteikšanos pildīt skolotāja uzdoto. Bērni ātri uztve šo vecāku attieksmi un turpmāk, stāstot dažādus atgadījumus no skolas dzīves, mēdz tos interpretēt sev vēlamā gaismā, jo zina, ka vecāki ar skolu un skolotājiem nesadarbojas un tāpēc patiesā situācija netiks noskaidrota.…

Author's comment
Atlants