Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 1.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 2.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 3.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 4.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 5.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 6.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 7.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 8.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 9.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 10.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 11.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 12.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 13.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 14.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 15.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 16.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 17.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 18.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 19.
  • Research Papers 'Efektīvas saskarsmes veidošana ar klientu', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir klients?    3
  Ko vēlas klients?    4
  Ar kādu darbinieku klients vēlētos sadarboties?    5
  Es pats kā klients, kas nekad vairs neatgriežas    6
  Kā uzsākt sarunu un iegūt klienta uzmanību?    7
  Galvenās tehnika    8
  Galvenās kļūdas    9
  Uzmanības piesaistīšanas metožu principi    10
  Kontaktēšanās prasme    10
  Informācijas noskaidrošana    11
  Informācijas izvilināšanas tehnikas    11
  Klausīšanās    12
  Klausīšanās līmeņi    12
  Kā klausīties?    13
  Efektīva klausīšanās    14
  Kā uzlabot prasmi klausīties?    14
  Neverbālā kontaktēšanās    15
  Ārējā uzvedība    16
  Klientu apkalpošana pa tālruni    17
  Darbā gūtās atziņas    18
  Izmantotā literatūra.    19
Extract

Ar vien biežāk mēs ikdienā sevi apzināmies kā personību, kas mēģina spert pirmos soļus pagaidām vēl neiepazītā, daļēji neizprotamā priekš mums vidē, ar kuru mēs domājam biznesa pasauli.
Mēs reizēm cenšamies “kopēt” kādu personību – līdzināties tai. Mēs varam nepārtraukti citēt tās teikto, cītīgi strādāt pie sava ārēji vizuālā tēla – iegādāties vai nu modernā stila, vai lietišķās biznesa etiķetes neatņemamu sastāvdaļu – uzvalku, izvēloties mākslinieciski pareizu krāsu spektra kaklasaiti. Bet tas nebūt negarantē mūsu biznesa veiksmīgu attīstību. Jā, arī pareizs ģērbšanās stils ir būtisks, bet ne noteicošais. Svarīgākais, manuprāt, ir šī saskarsmes veidošana ar biznesa pasaules visdārgāko elementu – klientu. Arī saskarsme ar klientu mēdz būt dažāda. Tai viennozīmīgi jābūt efektīvai, lai klients arī nākamreiz pie Jums atgrieztos.
Tieši tādēļ es izvēlējos savu darbu veltīt šās tēmas dziļākai izpētei, jo agri vai vēlu es pats centīšos kļūt par šīs vides neatņemamu sastāvdaļu. Es uzskatu, ka šis nelielais dzīves posms, kuru aizvadu Banku augstskolā, būs pietiekami ilgs, lai spētu “ielikt pamatus” savai nākotnei. Tieši tādēļ mēs mācamies, strādājam, analizējam pareizo un nepareizo, lai, izejot plašajā dzīvē, mūs nepārsteigtu kļūdas un nezināmais.…

Atlants