Evaluation:
Published: 04.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 5.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 6.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 7.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 8.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 9.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 10.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 11.
  • Summaries, Notes 'Šūšana', 12.
Extract

Stunda ir mācību darba organizācijas pamatforma skolā, kur skolotājs strādā noteiktā laika vienībā ar patstāvīgu skolēnu grupu, vada viņu izziņas darbību, izmantojot dažādas metodes un mācību līdzekļus mācību programmā paredzēto didaktisko un audzinošo uzdevumu risināšanai. Par mācību metodi var uzskatīt pedagoga un apmācāmo pedagoģiskās darbības paņēmienu kopumu, ar kuru palīdzību apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas, kā arī attīsta izziņas spējas un veido zinātnisku pasaules uzskatu, nodrošina skolēnu vispusīgu audzināšanu un viņu sagatavošanu darba dzīvei.

Šūšanas stundu sadalījums pa tēmām
Darba ieceres
(idejas) noformēšana
Darba apģērba funkcijas.
Izstrādājuma darināšanas secība, laika plānošana.
Darba apģērbs (materiāli, mēri, piegrieztne, modelēšana).
Pamato darba apģērba nepieciešamību.
Mēra augumu, pieraksta mērījumus.
Konstruē un modelē piegrieztni. (18)
Plāno šūšanas darbu secību. (18)

Author's comment
Atlants