Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 1.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 2.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 3.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 4.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 5.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 6.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 7.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 8.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 9.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 10.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 11.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 12.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 13.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 14.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 15.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 16.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 17.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 18.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 19.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 20.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 21.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 22.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 23.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 24.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 25.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 26.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 27.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 28.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 29.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 30.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 31.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 32.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 33.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 34.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 35.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 36.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 37.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 38.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 39.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 40.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 41.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 42.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 43.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 44.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 45.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 46.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 47.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 48.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 49.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 50.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 51.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 52.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 53.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 54.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 55.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 56.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 57.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 58.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 59.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 60.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 61.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 62.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 63.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 64.
  • Research Papers 'Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās', 65.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Sākumskolas vecumposma pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    10
2.  Dabaszinību mērķi un uzdevumi    15
2.1.  Valsts pamatizglītības standarts    17
2.2.  Sākumskolas mācību priekšmetu vadlīnijas    19
3.  Sociālās prasmes    22
3.1.  Sociālo prasmju klasifikācija    27
4.  Mācību metodes    29
4.1.  Mācību metožu izvēle    31
4.2.  Mācību metožu klasifikācija    35
4.3.  Piemērotākās mācību metodes sociālo prasmju apguvei dabaszinībās    40
5.  Mācību stundu konspekti tēmas « Dzīvnieki ziemā » apguvei dabaszinībās 2. klasē    42
5.1.  Mācību stundas konspekts izmantojot interaktīvās mācību metodes    43
5.2.  Mācību stundas konspekts izmantojot pētnieciskās mācību metodes    50
6.  Mācību stundu analīze    57
  Secinājumi    61
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    62
Extract

Kvalifikācijas darba tēma ir «Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās, apgūstot tēmu «Dzīvnieki ziemā» 2.klasē.
Darba mērķis: izpētīt un izanalizēt mācību darba organizācijas formas un metodes dabaszinību satura apguvē 2.klasē, kas sekmētu sociālo prasmju attīstību.
Mērķa sekmīgai sasniegšanai, tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Noskaidrot vecumposmu īpatnības sākumskolas skolēniem balstoties uz psiholoģisko un fizioloģisko raksturojumu;
2.Iepazīties ar dabaszinību mācību saturu 2. klasē;
3.Noskaidrot vecumposmam atbilstošo sociālo prasmju attīstību;
4.Iepazīties ar mācību darba organizācijas formām dabaszinību apguvē 2. klasē;
5.Izveidot nodarbību konspektus par tēmu «Dzīvnieki ziemā» dabaszinībās 2. klasē;
6.Veikt pētījumu organizāciju un informācijas analīzi.
Apkopojot psihologu, pedagogu atziņas, tika konstatēts, ka jaunākā skolas vecuma bērnu psiholoģiskās attīstības īpatnības pedagogiem dod iespējas, izmantojot dažāda veida metodes (kooperatīvās, interaktīvās u.c), veicināt skolēna, kā harmoniskas personības, attīstību. Darba rezultātā izvirzītā hipotēze parādīja, ka, pievēršot uzmanību sociālo prasmju apguvei mācību stundās, skolēniem rodas vēlēšanās aktīvāk darboties, sadarboties, pašu spēkiem atklāt jauno, nezināmo, kas arī sekmē priekšmetisko zināšanu apguvi.…

Author's comment
Atlants