Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus segmentēšana, segmentu noskaidrošana, savu ražojumu pozicio', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus segmentēšana, segmentu noskaidrošana, savu ražojumu pozicio', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskā tirgus segmentēšana, segmentu noskaidrošana, savu ražojumu pozicio', 3.
Extract

Pircēji ir pārslogoti ar informāciju par visiem produktiem un praktiski nevar katru reizi, pieņemot lēmumu par pirkumu, to novērtēt no jauna. Tāpēc, lai atvieglotu sev lēmumu pieņemšanu par pirkumu, pircēji iedala produktus pēc kategorijām, atkarībā no nodarbinātām pozīcijām tirgū. Pircējiem produktu pozīcija ir attieksmju, sajūtu komplekss, ar kuru tie tirgū uztver noteiktu produktu.
Ar laiku pircējiem it kā jāpierod pie domas, ka šajā tirgū tieši šī prece ir pārāka par citiem analogiem.3
Preces pozicionēšana tirgū ir pasākumu komplekss, pateicoties kuram mērķa patērētāju apziņā šī dotā prece attiecībā pret konkurējošām precēm iegūst savu īpašo un kompānijai izdevīgo vietu.
Mārketinga speciālisti cenšas panākt savām precēm tādas pozīcijas, kuras tās izdevīgi atšķirtos no konkurentu precēm un kuras nodrošinātu šīm precēm stratēģisku pārsvaru izvēlētajos mērķa tirgos.4

Author's comment
Atlants