Evaluation:
Published: 17.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 1.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 2.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 3.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 4.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 5.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 6.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 7.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 8.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 9.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 10.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 11.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 12.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 13.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 14.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 15.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 16.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 17.
  • Practice Reports 'AAS "Gjensidige Baltic"', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  AAS „GJENSIDIGE BALTIC”” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    2
1.1.  AAS „Gjensidige Baltic” vēsture   
1.2.  AAS “Gjensidige Baltic” misija un mērķi   
1.3.  Kompānijas struktūra   
2.  AAS „GJENSIDIGE BALTIC” APDROŠINĀŠANAS VEIDI   
2.1.  OCTA apdrošināšana   
2.2.  KASKO apdrošināšana   
2.3.  Īpašuma apdrošināšana   
2.4.  Personu apdrošināšana   
2.5.  MAXI polise   
2.6.  Pārējie apdrošināšanas veidi   
3.  AAS „GJENSIDIGE BALTIC” 2010.GADA DARBĪBAS PĀRSKATS   
  SECINĀJUMI   
Extract

Secinājumi
1. Apdrošināšana ir veids, kā aizstāvēt saimnieciskā subjekta vai fiziskas personas mantu, veidojoties dažādām nelabvēlīgām situācijām saimniecisko darījumu kārtošanā.
2. Nosakot zaudējumu vērtību, apdrošinātājam jārīkojas pēc savstarpējā godīguma principa, izmaksājot atlīdzības pieprasījuma iesniedzējam atbilstošu kompensāciju, kas nepārsniedz reālos zaudējumus.
3. Katrs klients ir ieinteresēts saņemt maksimālu aizsardzības garantiju par iespējami zemāku apdrošināšanas prēmiju; to iespējams realizēt, izmaksājot reālu kompensāciju katras likumīgas prasības gadījumā.
4. Klientu piesaistīšanai un labklājībai, es ieteiktu AAS „Gjensidige Baltic” vairāk veidot dažādus komplekso vai visu risku apdrošināšanas polišu paketes. Piemēram, apdrošināšana visai ģimenei, kur iekļauta ģimenes veselības apdrošināšana, kā arī papildus auto un īpašuma apdrošināšana, vai arī mājas mantas apdrošināšana pret visiem riskiem, kas var būt ugunsgrēks, zādzība un jebkuras citas nelaimes apdrošināšana, kas polisē nav ierakstīta kā izņēmums.
5. Pateicoties prēmiju kritumam gandrīz uz visiem apdrošināšanas veidiem, apdrošināšana kļūst pieejama arvien lielākam patērētāju lokam. Šobrīd klienti ir vairāk informēti par īpašuma un mantas apdrošināšanas nozīmi un šādu pakalpojumu izvēlas labprātīgi.

Author's comment
Atlants