Evaluation:
Published: 26.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 1.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 2.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 3.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 4.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 5.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 6.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 7.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 8.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 9.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 10.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 11.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 12.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 13.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 14.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 15.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 16.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 17.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 18.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 19.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 20.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 21.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 22.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 23.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 24.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 25.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 26.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 27.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 28.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 29.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 30.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 31.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 32.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 33.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 34.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 35.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 36.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 37.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 38.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 39.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 40.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 41.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 42.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 43.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 44.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 45.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz dažāda vecuma cilvēkiem', 46.
Extract

3.REKLĀMAS IETEKME UZ PATĒRĒTĀJU
Veicot pētījumu par reklāmas ietekmi uz dažāda vecuma cilvēkiem, nonācām pie secinājuma, ka reklāmas nepatīk un traucē gan jauniem, gan arī veciem cilvēkiem, bet tomēr ļoti lielu ļaužu skaitu tās ietekmē, lai kā viņi apgalvotu pretējo.

Reklāma tiek radīta, lai ietekmētu cilvēku domas un jūtas, patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus. Bieži vien cilvēks iegādājas preces, kuras viņam nemaz nav nepieciešamas. Tas notiek tāpēc, ka reklāma spēj iedvest cilvēkā pārliecību par to, ka viņam reklamētā prece ir vajadzīga.
Mūsdienās reklāma visvairāk ieinteresē un piesaista tieši sieviešu uzmanību, jo viņas ir atbildīgas par mājsaimniecību un ikdienas pirkumu veikšanu. Sievietes par noderīgākiem uzskata tos mārketinga komunikāciju veidus, kas ļauj viņām ilgāk iedziļināties piedāvājumā, un, iespējams, veikt savstarpējo piedāvājumu salīdzinājumu - tie ir katalogi, tiešā pasta sūtījumi, reklāmas avīzēs un žurnāli. Savukārt vīrieši biežāk nekā sievietes novērtē vides reklāmu lietderīgumu – reklāmas uz sabiedriskā transporta līdzekļiem, uz ēku fasādēm, uz plakātiem ielās.

Author's comment
Atlants