Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Visas skolas atbildība par mentoru darbību: jaunā skolotāja perspektīva', 1.
  • Presentations 'Visas skolas atbildība par mentoru darbību: jaunā skolotāja perspektīva', 2.
  • Presentations 'Visas skolas atbildība par mentoru darbību: jaunā skolotāja perspektīva', 3.
  • Presentations 'Visas skolas atbildība par mentoru darbību: jaunā skolotāja perspektīva', 4.
  • Presentations 'Visas skolas atbildība par mentoru darbību: jaunā skolotāja perspektīva', 5.
  • Presentations 'Visas skolas atbildība par mentoru darbību: jaunā skolotāja perspektīva', 6.
Extract

Secinājumi:
Šīs shēmas pierāda to, ka ikviens cilvēks, ar kuru JS sastopās jaunajā skolas vidē, sniedz pienesumu viņa personības izaugsmei. Uzņemot kādu savā kolektīvā, liela nozīme ir vispārējam kolektīva atbalstam, ne tikai mentoram kā galvenajam atbildīgajam par JS. Svarīgs ir arī skolas direktora, skolotāju kolektīva, pašu skolēnu un arī skolas personāla struktūrvienību kopējais atbalsts. Kopīgi ir iespējams radīt drošu, draudzīgu vidu, kurā JS vēlētos uzturēties, jo ir pierādīts, ka baiļu/nedrošības sajūta rada cilvēkā diskomfortu un viņš man spējīgs veikt savus tiešos darba pienākumus. Tāpēc par JS adaptāciju un iekļaušanos jaunajā darba vidē atbildība jāuzņemas visiem iestādes darbiniekiem, kā arī jāseko līdzi JS izaugsmei, jāsniedz tādi padomi, lai mazinātu kļūdīšanās iespēju un kopīgi jāanalizē arī kļūdu gadījumi, ļaujot sākotnēji pašam JS izdarīt secinājumus un ieteikumus sev, savai turpmākajai darbībai.…

Author's comment
Atlants