Evaluation:
Published: 03.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 1.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 2.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 3.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 4.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 5.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 6.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 7.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 8.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 9.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 10.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 11.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 12.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 13.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 14.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 15.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 16.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 17.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 18.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 19.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 20.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 21.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 22.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 23.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 24.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 25.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 26.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 27.
  • Research Papers 'Tušas pludinājuma un tā kompozīcijas apguve vispārizglītojošās skolas 5. un 6.kl', 28.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tušas pludinājuma tehnika    4
2.  Vecumposma raksturojums    6
3.  Uzdevumu kopa    9
4.  Rezultātu analīze    12
  Nobeigums    14
  Anotācija    15
  Izmantotā literatūra un avoti    16
  Pielikums    17
Extract

Pludinājums radošuma, iztēles, fantāzijas attīstīšanai. Galvenais mērķis ir iemācīt pludinājuma tehniku un kompozīcijas veidošanas paņēmienus. Skolēns viena uzdevuma ietvaros paralēli apgūs vairākas jaunas vizuālās mākslas tehnikas. Skolēns apgūs – darbu ar tušu, pludināšanu, komponēšanas prasmes, iepazīs tekstūras, spēs tās izmantot dažādos uzdevumos. Iesākumā tas ir kā eksperiments vispārīgai pludināšanas tehnikas apgūšanai. Pludinājuma tēma – „leduspuķes”. Tematika ir pietiekami rosinoša un vienkārša, lai skolēniem tā neradītu grūtības uzdevuma izpildē. Skolēni var brīvi eksperimentēt.
Iztēle un fantāzija. Iztēle ir kaut kā jauna radīšana apziņā. Tā ir visa radošā sākums, no tās rodas tieksmes, vēlēšanas un vajadzības. Iztēlei raksturīga spēja atrauties no īstenības, pārstrādāt līdz šim izjusto, redzēto un izzināto un radīt apziņā jaunu mākslas tēlu, kurā cilvēka garīgā pasaule atklājas konkrētā un individuālā veidolā. Iztēle nepieciešama visiem radošās darbības posmiem – sākot ar īstenības izpēti un beidzot ar mākslas darba radīšanu. Materializējot mākslas tēlu, mākslinieks tā ideju padara pieejamu visiem.
Par radošu iztēli liecina neparastas idejas, daudzas savdabīgas ieceres, neiesīkstējusi domāšana un īpašs pasaules redzējums.

Author's comment
Atlants