Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 1.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 2.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 3.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 4.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 5.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 6.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 7.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 8.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 9.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 10.
  • Research Papers 'Č.Dikensa romāna "Olivers Tvists" analīze', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darba plāns    3
  Priekšvārds    4
  Sižeta līnijas    6
  Problēmas    7
  Tēli    8
  Mākslinieciskais veidojums    10
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    11
Extract

Šajā romānā ir vairākas sižeta līnijas: Olivera, patversmes darbinieku, zagļu bandas gaitas, Rozes un Harija Meilija attiecību līnija.
Lasītājs Oliveru iepazīst kā nabadzīgu bāreni, tomēr jau pašā romāna sākumā Čārlzs Dikenss ļauj nojaust, ka puisēnam varētu būt arī cits liktenis – “Kas par lielisku pierādījumu apģērba varenībai bija mazais Olivers Tvists! Ievīstīts drāniņā, kas līdz šim bija viņa vienīgais apsegs, viņš varēja būt tiklab muižnieka, kā ubaga dēls; nezinātājs.. diezin vai būtu varējis noteikt, kāda vieta sabiedrībā piekrīt šim bāriņam.” Zēnam paveicas, jo viņam izdodas pretoties noziedzīgajam dzīves veidam, kas tam tiek uzspiests, un satikt cilvēkus, kuram viņš rūp, kā arī atrast savus radiniekus.…

Author's comment
Atlants