Evaluation:
Published: 18.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 1.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 2.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 3.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 4.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 5.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 6.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 7.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 8.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 9.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 10.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 11.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 12.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 13.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 14.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 15.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 16.
  • Presentations 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 17.
Extract

Klienti dod priekšroku apkalpojošajam personālam ar jauneklīgu izskatu.
Nepatīkamas situācijas tiek uztvertas labāk, ja apkalpojošais personāls ir gados jauns.
Gados jaunāks apkalpojošais personāls ir zināmi pārāks gan patīkamās gan nepatīkamās apkalpošanas situācijās…

Atlants