Evaluation:
Published: 17.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 1.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 2.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 3.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 4.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 5.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 6.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 7.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 8.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 9.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 10.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 11.
  • Presentations 'Bērnu sagatavošana skolai Zviedrijā', 12.
Extract

Vides raksturojums
Pirmsskolas darbības pamatā ir daba un dabā izmantojamie materiāli, līdz ar to visas rotaļas tiek organizētas brīvā dabā, kuras pamatā ir fiziskas aktiviātes. Daba tiek izmantota ar mērķi attīstīt interesi un zināšanas par dabu, kā par viņu rūpēties, kā arī liels uzsvars tiek likts uz pašakalošanās prasmēm.
Tā kā bērni lielāko dienas daļu pavada svaigā gaisā, neatkarīgi no laikapstākļiem tiek veicināta bērna imunitātes veidošanās, kas vēlāk uzlabo visas sabiedrības veselību.

Cilvēkresursi
Grupas parasti tiek veidotas mazas, lai skolotāja varētu palīdzēt un kvalitatīvi vadīt mācību proceru.
Bērniem vecumā no 1 – 3 gadiem ir ietecams 1 skolotājs uz 6 bērniem.
Savukārtu bērniem vecumā no 4 – 5 gadiem ieteicams 1 skolotājs uz 9 – 15 bērniem.

Author's comment
Atlants