• Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpošanās prasmju veicināšana 5-6 gadu vecumā

     

    Presentations17 Pedagogy

Evaluation:
Published: 07.10.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 1.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 2.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 3.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 4.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 5.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 6.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 7.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 8.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 9.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 10.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 11.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 12.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 13.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 14.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 15.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 16.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna 
pašapkalpo', 17.
Extract

Kas ir metode?
Metode ir konkrēts darbību kopums, kas palīdz sasniegt izglītības mērķus un veicināt bērna attīstību. Tā
ietver pedagoģiskos paņēmienus un pieejas, kā skolotājs organizē mācību procesu un sniedz atbalstu bērna
prasmju attīstībai. Mācību metodes var atšķirties atkarībā no vecuma, attīstības līmeņa un mācību satura.
Metožu mērķis ir palīdzēt bērniem apgūt jaunas prasmes un zināšanas.
Saskaņā ar Džeromu Brūneru (Jerome Bruner)- Kognitīvā attīstība notiek
trīs veidos, caur darbību, attēliem
un valodu.
Mācīšanās ir aktīvs process,
kurā bērns pats konstruē izpratni par pasauli. Efektīvākā metode ir tāda,
kur bērns pats iesaistās un atklāj, nevis pasīvi uzņem informāciju.
Mācību metodes attīsta: Pašregulāciju
Atmiņu
Uzmanību
Problēmu risināšanas spējas…

Editor's remarks
Atlants