Evaluation:
Published: 23.10.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 1.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 2.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 3.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 4.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 5.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 6.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 7.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 8.
  • Presentations 'Ētika un morāle darbā ar sociālās atstumtības riskam pakļautiem cilvēkiem', 9.
Extract

PROFESIONĀLIE BAUŠĻI:
Nekaitēt! - Manipulācija, vardarbība, ekspluatācija nav atbalstāma;
Cienīt cilvēku daudzveidību! – prast palīdzēt citas rases, citas kultūrascilvēkiem;
Katrs klients ir individualitāte! – Palīdzi klientam kļūt rīcības spējīgākam, pašpārliecinātākam, efektīvākam;
Atturies no kritiskiem vērtējumiem! – Neesi tiesnesis! Nenomoki, nenoniecini viņu! Palīdzi formulēt jaunas attiecības ar dzīvi!
Akceptē atsaucību, kad tā ir saprātīga! – Pieredzējis speciālists neliekuļo un izrāda adekvātas emocijas. Nesimulē!
Respektē klienta dzīves ritmu! – SDS vispirms orientējas uz klienta resursiem un iespējām, respektē viņa dzīves ritmu, izpratni un situācijas redzējumu.
Esi patiess! – būt patiesam nozīme būt pašam.
Nepārvērtē pārlieku savu lomu!
Esi atklāts! – esi bīvs no streotipiem un spējīgs pateikt, ko domā.


Atlants