Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 1.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 2.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 3.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 4.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 5.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 6.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 7.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 8.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 9.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 10.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 11.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 12.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 13.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 14.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 15.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 16.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 17.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 18.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 19.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 20.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 21.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 22.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 23.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 24.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 25.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 26.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 27.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 28.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 29.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 30.
  • Research Papers 'Folkloras elementu izmantojums laikrakstā "Diena" publicētajās reklāmās 2005.gad', 31.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts    3
  Ievads    4
1.  Reklāmas pamatiezīmes    5
1.1.  Zīmes un simboli    6
1.2.  Semiotika    7
2.  Folkloras pamatiezīmes    8
2.1.  Folkloras sociālais pamatojums    10
2.3.  Masu mediji un folklora    12
2.4.  Folkloras simboli reklāmā    13
3.  Praktiskā daļa    14
  Secinājumi    29
  Anotācija    30
  Izmantotās literatūras (un avotu) saraksts    31
  Pielikumi    32
Extract

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Reklāmas pamatprincipi ir:
reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.
Reklāmai jābūt:
vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
realizētai piemērotā vietā un laikā,
atkārtotai.
Reklāmai jāizceļas uz konkurentu fona un jārosina patērētājs uz noteiktu rīcību.…

Atlants