Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 1.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 2.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 3.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 4.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 5.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 6.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 7.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 8.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 9.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 10.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 11.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 12.
  • Presentations 'Valodas funkcijas. Esamības atspoguļošana, izziņa, domāšana', 13.
Extract

8.Slaids – secinājumi
1. doma ir valodas vadītāja. Attīstīta domāšana rada attīstītu valodu.
2. Līdz ar to valoda ir mūsu garīgās attīstības priekšnosacījums.
3. Domāšana ir individuāls un sabiedrisks process vienlaikus.
4. Doma var pastāvēt tad, ja tā iegūst valodisku izteiksmi.
5. Cilvēks domā verbāli loģiskā un uzskatāmi tēlainā līmenī. 20.gs 60.gados radās apzīmējums – mākslīgais intelekts, kas saistījās ar mēģinājumiem atklāt cilvēka smadzeņu darbību, atšifrēt domāšanas mehānismu. Mākslīgais intelelekts kā zinātnes virzniens ir radies uz skaitļošanas, matemātiskā loģikas, programmēšanas, psiholoģijas, lingvistikas un neirofizioloģijas bāzes. Tomēr nav izdevies radīt tādu ierīci, kas līdzīgi cilvēkam varētu spriest un risināt radošus uzdevumus. Dators spēj domāt tikai verbāli, taču tam nepiemīt intuīcija un domāšana zemapziņas līmenī. Tātad – cilvēka radošās spējas līdz šim nav pārspētas.

Atlants