Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Retorika', 1.
  • Research Papers 'Retorika', 2.
  • Research Papers 'Retorika', 3.
  • Research Papers 'Retorika', 4.
  • Research Papers 'Retorika', 5.
  • Research Papers 'Retorika', 6.
  • Research Papers 'Retorika', 7.
  • Research Papers 'Retorika', 8.
  • Research Papers 'Retorika', 9.
  • Research Papers 'Retorika', 10.
  • Research Papers 'Retorika', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Retorika un tās vēsturiskā attīstība    4
  Valoda kā saziņas un domāšanas līdzeklis    6
  Runas mākslas stili    7
  Runas mākslas kompitences    9
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

5. SECINĀJUMI
Rakstot šo referātu autore uzzināja vairāk par retorikas, kā mākslas objekta un izglītības priekšmeta nozīmi. Iepazinās ar retorikas vēsturi, attīstību, saistību ar valodu, runas mākslas stiliem un runas mākslas kompitenci. Galvenie secinājumi pie kuriem autore nonāca ir:
1. Retorika ir viena no vissenākajām zinātnēm, kas attīstījusies Senajā Grieķijā un Romā;
2. Retorika ir viens no vissvarīgākajiem cilveka talantiem, tā palīdz veidot karjeru, aizstāvēt viedokli, prezentēt sevi, savus projektus un idejas u.t.t.;
3. Runas mākslu var iedalīt četros stilos – mākslas (daiļliteratūras) stils, zinātniskais stils, publicistikas stils un informatīvais stils;
4. Runas mākslas kompetence ir spēja izmantot zināšanas, prasmes, pieredzi u.tml., lai ieinteresētu, klausītāju, radītu ticamību un pārliecību par runātāja uzskatu pareizību.

Author's comment
Atlants