Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas konspekti', 1.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas konspekti', 2.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas konspekti', 3.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas konspekti', 4.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas konspekti', 5.
Extract

Audzināšana jau sākas ģimenē. Demokrātijas mērķis ir atpazīt cilvēku kā augstāko vērtību un ir jānodrošina ikvienam cilvēkam potences realizēšanos. Audzināšana ir mūžīga un tā neapstājas ar cilvēka konkrētu gadu slieksni. Audzināšanai ir jābūt mijiedarbībā ar sabiedriskām sistēmām.
„Bērnam ir iedzimta vajadzība izzināt pasauli.”
Šeit var runāt par bērna nepārtraukto vēlmi darboties un caur darbošanos izzināt pasauli, kas viņam ir apkārt. Skolotājs ārpusstundu darbā varētu bērnam pēc iespējas vairāk pašam strādāt meklējot vajadzīgo informāciju, izpētot to un izanalizējot, kas viņam ir būtisks, kas lieks. Caur darbību bērns arī iemācās daudz vairāk nekā no skolotājs stāstītā.
„Ģimenē un skolā i īpaši svarīgi ir iemācīt bērnus analizēt un novērtēt savu darbu un tā rezultātus.”…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants