Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Research Papers 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 1.
  • Research Papers 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 2.
  • Research Papers 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 3.
  • Research Papers 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 4.
  • Research Papers 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 5.
  • Research Papers 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 6.
Extract

Savam darbam izvēlējos Roberta Fišera grāmatu „Mācīsim bērniem domāt” un nebiju vīlusies. Šis darbs man likās interesants ar saviem plašajiem spriedumiem par iespējām, kādas būtu jāizmanto, lai bērni, kuri šobrīd vēl sēž skolas solā, vēlāk izaugtu par domājošiem, spriest spējīgiem cilvēkiem.
Turpmāk mēģināšu sīkāk izanalizēt un atklāt manus iespaidus par šo grāmatu. Sākšu ar jautājumu, uz kuru atbildes patiesībā var atrast visā grāmatas garumā: Kas ir domāšana?
Pati galvenā atziņa, kuru guvu lasot grāmatu saistībā ar šo jautājumu, ir tā, ka, neskatoties uz dažādām citām agrākām teorijām, domāšana tomēr ir galvenais process cilvēka dzīvē. Piekrītu, ka tikai domāt spējīgs cilvēks spēj cīnīties ar dzīves problēmām, spēj izvirzīt tālejošus mērķus un spēj tos arī sasniegt. Kā norāda autors, domāšana ietver gan kritisko, gan radošo psihes aspektu, tā iesaistās ikvienā psihes norisē. …

Author's comment
Atlants