Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 1.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 2.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 3.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 4.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 5.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 6.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 7.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 8.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 9.
  • Presentations 'Izglītības mērķu hierarhiskās sistēmas, to klasifikācija ', 10.
Extract

Kognitīvā (izziņas) joma
Izziņas jeb kognitīvā joma ietver mācību satura apguvi sešos domāšanas līmeņos, sākot ar vienkāršākajiem, piemēram, konkrētu faktu atcerēšanos, un beidzot ar sarežģītākajiem - analizēšanu, sintezēšanu un novērtēšanu.

IKVIENA LĪMEŅA APJOMS NAV NOTEIKTS, TAČU TAS IR TIEŠI PROPORCIONĀLS KATRA SKOLĒNA INDIVIDUĀLĀS MĀCĪŠANĀS VAJADZĪBĀM.

Izziņas process īstenojas pilnība tikai tad, ja ir aptverti visi seši domāšanas līmeņi, jo katrs no tiem dod būtisku ieguldījumu konkrētās tēmas, problēmas un jautājuma izpētē.

Savukārt, lai motivētu skolēnus mācībām, atvieglotu iegaumēšanu, rosinātu citas prāta darbības, veidotu attieksmi, pasniedzējam jāņem vērā Blūma taksonomijas emocionālās jeb afektīvās jomas piecas daļas.

Author's comment
Atlants