Evaluation:
Published: 14.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Pedagoģiskās saskarsmes situācijas analīze', 1.
  • Essays 'Pedagoģiskās saskarsmes situācijas analīze', 2.
  • Essays 'Pedagoģiskās saskarsmes situācijas analīze', 3.
  • Essays 'Pedagoģiskās saskarsmes situācijas analīze', 4.
  • Essays 'Pedagoģiskās saskarsmes situācijas analīze', 5.
  • Essays 'Pedagoģiskās saskarsmes situācijas analīze', 6.
Extract

4. klases skolnieks Reinis jūtas vienaudžu atstumts. Klasesbiedri viņu apsmej un cenšas visādi pazemot, jo zina, ka viņu nebūs, kam aizstāvēt. Proti, zēns nāk no nabadzīgas ģimenes, turklāt aug bez tēva un arī draugu viņam nav. Zēnam ir sliktas sekmes mācībās, tāpēc arī ar skolotājiem nav pārāk labas attiecības. Zēnam izveidojusies liela nepatika pret skolu. Viņš meklē iemeslus, lai nebūtu jāapmeklē skola. Reiz kādam viņa klasesbiedram pazuda mobilais telefons. Visi uzskatīja Reini par vainīgu, daži klases zēni pat solīja pēc stundām ar viņu fiziski izrēķināties. Beigās tomēr izrādījās, ka telefonu paņēmis kāds cits. Reinis šo gadījumu ļoti pārdzīvoja un vakarā visu izstāstīja mātei. Māte centās šo jautājumu atrisināt, aizejot uz skolu un izrunājoties ar skolotāju. Skolotāja sacīja, ka Reiņa attiecības ar vienaudžiem ir pārāk samilzusi problēma, klasē esot pārāk daudz bērnu, viņa nespējot katram izsekot līdzi un no savas puses piedāvāja problēmas risinājumu - atstāt zēnu uz otru gadu. Tādējādi zēnam būtu iespēja atkārtot veco mācību vielu un, iespējams, uzlabot sekmes, turklāt mainītos arī klases kolektīvs.…

Author's comment
Atlants