Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Bērncentrētais mācību modelis (Montesori metode)', 1.
  • Summaries, Notes 'Bērncentrētais mācību modelis (Montesori metode)', 2.
  • Summaries, Notes 'Bērncentrētais mācību modelis (Montesori metode)', 3.
  • Summaries, Notes 'Bērncentrētais mācību modelis (Montesori metode)', 4.
Extract

Pielietojot bērncentrēto mācību modeli, uz skolotāja pleciem gulstas milzu atbildība. Šī pieeja no pedagoga prasa vislielāko atdevi, jo katrs bērns tiek uzlūkots individuāli. Skolotājam ir īpaši jāgatavojas katrai stundai. Skolotājam var radīt grūtības tas, ka ar katru bērnu jāstrādā kā ar individuālu personu, bet tomēr jāvada viss kolektīvs kopumā. Ir jāseko līdzi tam, lai skolēniem dotā brīvība nepārvēršas par anarhisku nekārtību kārtība .Zināšanu apjoms, kuras skolēni iegūst šajā mācību modelī, var būt mazākas salīdzinājumā ar tradicionālo mācību modeli, akcents tiek likt uz personības attīstību, nevis zināšanu daudzumu. Tas var pazemināt konkurētspējas turpmākajā dzīvē . Šī mācību modeļa realizēšanai ir nepieciešams vairāk naudas.…

Author's comment
Atlants