Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 1.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 2.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 3.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 4.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 5.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 6.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 7.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 8.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 9.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 10.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 11.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 12.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 13.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 14.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 15.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 16.
  • Research Papers 'AS "Hansabanka" tirgus izpēte', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  A/s Hansabanka apraksts    4
3.  A/s „Hansabanka” mārketinga vides analīze    5
3.1.  Iekšējās vides raksturojums    5
3.2.  Ārējās vides analīze    11
3.2.1.  Makrovides faktori    11
3.2.2.  Pieprasījums    12
3.2.3.  Konkurence    13
3.3.  Situācijas analīze (SVID    15
4.  Secinājumi un priekšlikumi    16
5.  Izmantotā literatūra un avoti    17
Extract

Pēdējos aptuveni desmit gados Latvijā attīstās daudzas nozares: paaugstinās sniegto pakalpojumu līmenis, uzlabojās daudzu preču kvalitāte, paplašinās daudzu preču sortiments, attīstās dažādas darbības sfēras. Kopš neatkarības atgūšanas visā Latvijā strauji paaugstinās arī banku sniegto pakalpojumu līmenis, jo cilvēki sāk izmantot aizvien vairāk banku pakalpojumus: kredītkartes, kredītus, noguldījumus un citus pakalpojumus.
Šaja kursa darbā tiek aprakstīta A/s "Hansabanka" - viena no vadošajām Latvijas komercbankām
Patstāvīgā pētijuma mērķis ir izpētīt A/s "Hansabanka" pozīciju tirgū, novērtēt bankas pakalpojumu līmeni un kvalitāti, izanalizet iekšējo unārējo vidi, to ietemējošos faktorus un dot secinājumus.
Mērķa sasniegšanai tika veigti sekojošie uzdevumi:
1. Dot aprakstu sniegtajiem pakalpojumiem;
2. Izpētīt bankas mikrovidi;
3. Izpētīt bankas makrovidi;
4. Noteikt bankas stiprās un vājās puses, kā arī noteikt iespējas un draudus. Izdarīt SVID (SWOT) analīzi;
5. Veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus bankas stāvokļa tirgū uzlabošanai.
Rakstot kursa darbu tika izmantota statistikas metodes, salīdzināšanas metodes, tabulu un grafiku metodes
Pētijuma avoti ir statistikas dati, interneta resursi un mācību literatūra.
Pētijuma periods ir no 2001. gada līdz 2003. gadam. 2004. gada dati nebija vēl pieejami, jo nav apkopoti …

Author's comment
Atlants