Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti studiju priekšmetā - mūzikas metodika', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti studiju priekšmetā - mūzikas metodika', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti studiju priekšmetā - mūzikas metodika', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti studiju priekšmetā - mūzikas metodika', 4.
Extract

Pakāpe : 1. pakāpe ( 3 – 4 gadi );
Dominante : mūzika;
Pakārtotie darbības veidi : elementāro matemātisko priekšstatu veidošana;
Mērķis : bērnu muzikālo iespaidu bagātināšana, sensomotārās attīstības veicināšana, emocionālās atsaucības, saudzīgas attieksmes pret vardītēm un prieka par savu darbošanos rosināšana.
Uzdevumi :
1.Mudināt klausīties neliela apjoma skaņdarbu, rosināt asociāciju veidošanos;
2.Veicināt ar kustību palīdzību apzināties savu ķermeni, atklāt tēla raksturu;
3.Rosināt atcerēties nelielas dziesmiņas, mudināt piebalsot pieaugušā dziedājumam;
4.Vingrināt pirkstu sīko muskulatūru un kustību precizitāti, apgūt savu ķermeni, vingrināt veikt vienkāršas roku kustības ar priekšmetiem uz bez tiem un vingrināt lēkt palēcienus uz vietas ar abām kājām un virzoties uz priekšu
5.Vingrināt nosaukt izmērus - “liels”, “mazs”, veidot priekšstatu par jēdzieniem “viens”, “daudz” un “neviens”;
6.Radīt bērnam interesi par dzīvnieku valsti, dzīvo dabu, veidot saudzīgu attieksmi pret to, attīstīt spēju līdzpārdzīvot – veidot emocionālo pieredzi.…

Author's comment
Atlants