Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 1.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 2.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 3.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 4.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 5.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 6.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 7.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 8.
  • Research Papers 'Negatīvisms un sensācija medijos', 9.
Extract

Secinājumi
1. Mediji ir līdzeklis, kas spēcīgi iespaido sabiedrības domāšanas veidu, un to pamatfunkcijas ir informēt, analizēt, izglītot un arī izklaidēt mērķauditoriju.
2. Ētikas normas nav akmenī kaltas, un tām vajadzētu būt ierakstītām katra žurnālista sirdsapziņā, jo medijiem ir jāuzņemas atbildība par informāciju, ko tie izplata publiskajā telpā.
3. Mediju nozares uzņēmumiem būtu jāatrod „zelta vidusceļš” – balanss starp pozitīvi un negatīvo, kā arī jāizvērtē veids, kā informācija tiek pasniegta skatītājam.
4. Mediju lietotājam nav jābauda kriminālziņas, bet jāpārdzīvo līdzi cietušā nelaimei, lai ziņa kļūtu par vielu pārdomām.
5. Cenšoties īstenot medija personīgās un finansiālās intereses, nedrīkst aizmirst žurnālista profesijas būtību – kalpot cilvēkiem.


Author's comment
Atlants