Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 1.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 2.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 3.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 4.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 5.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 6.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 7.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 8.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 9.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 10.
  • Presentations 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pedagoga S. Frenē nozīmīgākie dzīves gadi   
  Pedagoģiskā darbība   
  S. Frenē pedagoģiskās atziņas   
Extract

Secinājumi
Skola ir vieta:
- kur katrs bērns var brīvi izteikt savas domas,
-uzņemties atbildību,
- strādāt grupās,
-eksperimentēt.
Skolotāja svarīgākais uzdevums ir saskatīt bērna radošo spēku un izmantot to mācību procesā, lai optimāli atklātos un attīstītos skolēnu spējas, viņu personība.
Skolēnu izziņas darbība tiek rosināta darba procesā.

Atlants