.
  • Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metodes pedagoģijā

     

    Research Papers6 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 1.
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 2.
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 3.
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 4.
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 5.
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 6.
  • Research Papers 'Vispārīgā pedagoģija. Metodes jēdziens, metožu klasifikācija. Pētniecības metode', 7.
Extract

Secinājumi
“Katrs pētījuma priekšmets ir vienreizējs, un metožu lietošanai nav recepšu, bet tas ir radošs process mērķa sasniegšanai, hipotēzes pārbaudei un uzdevumu izpildei.” [2, 81]
Metodes palīdz izprast un sekmēt pedagoģisko darbu. Ar metožu palīdzību ir iespējams izprast skolēna uztveri un attīstību. Pateicoties tam skolotājs spēj uzlabot savu darbu un attiecības kolektīvā vai klasē. Pedagoģijā dažādās metodes arī palīdz skolotājam veiksmīgāk izpildīt viņa noteiktos uzdevumus vai sasniegt nosprausto mērķi. Taču ne vienmēr izvēlētās metodes ir tās veiksmīgākās un ne vienmēr noved pie vēlamā rezultāta, mērķa. Lai sekmīgāk sasniegtu mērķi, skolotājam ir jāpārzina metožu veidi, jāapzinās savs spēju līmenis mērķa sasniegšanai, jo, piemēram, izdarot novērošanu savā klasē par skolēniem un viņu spējām, ir jāprot šie iegūtie rezultāti analizēt un no iegūtās informācijas izdarīt secinājumus, lai veiksmīgāk spētu organizēt savu darbu un metožu realizāciju. Pedagoģijas zinātnes attīstība lielā mērā ir atkarīga no metožu izvēles un lietošanas.

Author's comment
Atlants