Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 1.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 2.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 3.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 4.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 5.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 6.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 7.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 8.
  • Summaries, Notes 'Priekšmeta kontroles tests pedagoģijā', 9.
Extract

67.Vai pedagogam ir iespējams izteikt personīgu vērtējumu un izrādīt simpātiju vai antipātiju reakciju sociāli psiholoģiskajā treniņā attiecība uz tā dalībniekiem un viņu uzvedību?
1)Jā, ir.
2)Nē, psihologam nav iespējams izrādīt personisku attieksmi pret dalībniekiem un attiecībā pret viņiem fiksēt personīgās simpātijas vai antipātijas reakcijas.
3)Dažos gadījumos ir iespējams, dažos gadījumos – nav.

68. Loma ir dalībnieku darbības vienība šādos gadījumos:
1)Psiholoģiskajā treniņā.
2)Lekcijā.
3)Organizatoriski mācošā spēlē.

69. Lai sagatavotos humanitāro disciplīnu teorētisko kursu eksāmeniem, visefektīvākās ir šādas metodes:
1)Lekcija.
2)Spēle.
3)Psiholoģiskais treniņš.

70. Kādu humanitāro disciplīnu pasniegšanas metožu realizācijai speciāli ir jāpārdomā telpas organizēšanu?
1)Lekcijām un semināriem.
2)Spēlēm un treniņiem.
3)Lekcijām un treniņiem.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants