Evaluation:
Published: 24.08.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 4.
Extract

3. Kādu ārējās vides faktoru analīzi uzņēmumam ir nepieciešams veikt pirms ieiešanas Krievijas tirgū?

Es domāju, ka galvenokārt uzņēmumam ir nepieciešams veikt ekonomiskā un demogrāfiska aspektā analīzi, lai redzētu cilvēku pirktspēju un demogrāfisko struktūru. Pirktspēja ir atkarīga no iedzīvotāju ienākumu pieauguma, ietaupījumiem, cenu maiņas, kredītu saņemšanas noteikumiem, inflācijas, iedzīvotāju nodarbinātības u.c.…

Author's comment
Atlants