Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 1.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 2.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 3.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 4.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 5.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 6.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 7.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 8.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 9.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 10.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 11.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 12.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 13.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 14.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 15.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 16.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 17.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 18.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 19.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 20.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 21.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 22.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 23.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 24.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 25.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 26.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 27.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 28.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 29.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 30.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 31.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 32.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 33.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 34.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 35.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 36.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 37.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 38.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 39.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 40.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 41.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 42.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 43.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 44.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 45.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 46.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 47.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 48.
  • Practice Reports 'AS "Citadele banka" prakses atskaite', 49.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture un darbība    4
1.2.  Restrukturizācija    5
1.3.  Uzņēmuma attīstība    5
1.4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
1.5.  Uzņēmējdarbības vide    12
1.6.  Grāmatvedība    14
1.7.  Likumdošana    16
1.8.  Lēmumu pieņemšana    18
1.9.  Darbības efektivitātes palielināšana    18
1.10.  Situācija tirgū    19
2.  A/S „Citadele banka” gada pārskata raksturojums    25
2.1.  Bilances posteņu analīze    25
2.2.  Peļņas un zaudējumu rādītāji    27
2.3.  Gada pārskata galveno rādītāju raksturojums    30
3.  Priekšlikumi uzņēmējdarbības pilnveidošanai    34
3.1.  Esošo resursu ražīga pārvaldība un investoru piesaiste    34
3.2.  Pārdomāta un efektīva personāla politika    34
3.3.  Risku hedžēšana    34
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Akciju sabiedrība „Citadele banka” ir dibināta 2010. gada 30. Jūnijā, patstāvīgu darbību tā sāka 2010. gada 1. augustā pēc Parex bankas restrukturizācijas veiksmīgas pabeigšanas, kuras laikā toreizējās Parex bankas labie aktīvi tika pārnesti uz jaundibināto banku Citadele.
2. Citadele piedāvā uzņēmumu kreditēšanas pakalpojumus, īpašu uzmanību veltot mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) segmentam, piedāvā hipotekāro kreditēšanu, patēriņa kreditēšanu un nodrošina overdrafta produktus privātpersonām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
3. Bankas Citadele mērķis ir kļūt par vērtīgāko vietējo finanšu grupu Baltijā, lai varētu sniegt augstāko vērtību akcionāriem, kļūtu par labāko finanšu partneri klientiem, nodrošinātu labākās darba vietas darbiniekiem.
4. 2012.gada decembrī banka Citadele bija lielākā Latvijas vietējā banka, 4.lielākā no visām Latvijā esošajām bankām pēc noguldījumu apjoma (9,94 % tirgus daļas), 7.lielākā pēc aktīvu apjoma (7,03% tirgus daļas) un 6.lielākā pēc izsniegto aizdevumu kopapjoma (5,83% tirgus daļas).
5. 75% bankas akciju pieder Latvijas valstij Privatizācijas aģentūras personā, bet 25% un vienas akcijas īpašniece ir Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka.
6. A/S „Citadele banka” no 2010.gada līdz 2012.gadam ir izdevies noturēt visus banku darbību raksturojošos rādītājus, kā, piemēram, likviditāti un kapitāla pietiekamību, virs vidējās tirgus nomas.
7. Bankai Citadele ir vairāki veiksmīgi meitas uzņēmumi, kuru efektivizācijai banka ir uzņēmusies pievērsties šogad, piemēram, AAS „Citadele Life” 2012.gada 1.ceturkšņa laikā piesaistīto ieguldījumu apjoms ir 53% no visām tirgū noslēgtajām polisēm.
8. Kā pēdējo secinājumu varu minēt to, ka praksē bankā Citadele esmu bijusi
interesantā laika posmā, kad tā ir nodalīta no Parex bankas, un šogad tā ir atzīta par veiksmīgāko valsts pārvaldīto uzņēmumu starp visām Baltijas valstīm.

Priekšlikumi
1. Veikt datortehnikas uzlabojumus, piem., pārinstalāciju, lai sekmētu ātrāku un kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.
2. Ieviest visās filiāles rindu mašīnas, lai sekmētu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanos.
3. Sekmēt darbinieku kompetences attīstību, piedāvājot aizvien jaunas iespējas tiem apmeklēt dažādus apmācību kursus un seminārus.


Author's comment
Editor's remarks
Atlants