Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Filmas "Laika ceļotāja sieva" semiotiskā analīze', 1.
  • Essays 'Filmas "Laika ceļotāja sieva" semiotiskā analīze', 2.
  • Essays 'Filmas "Laika ceļotāja sieva" semiotiskā analīze', 3.
  • Essays 'Filmas "Laika ceļotāja sieva" semiotiskā analīze', 4.
  • Essays 'Filmas "Laika ceļotāja sieva" semiotiskā analīze', 5.
Extract

Galvenie stila elementi filmā.
Filmas galvenie stila elementi atklājas tajā, kā tiek attēlota galvenā varoņa spēja ceļot laikā – tas, kā viņš izzūd, tas, kā mainās laiks, telpa un varoņa dzīve.
Tuvplānu izmantojums.
Tuvplānu izmantojums filmā ir ļoti izsmalcināts, jo tie tiek lietoti tikai tad, kad ir svarīgi skatītājam parādīt, kāda ir aktiera reakcija uz notiekošo. Tuvplāni visbiežāk tiek izmantoti, īsi pirms Henrijs dodas ceļojumā, tādējādi skatītājam liekot noprast, ka nākamajā ainā visticamāk apkārt nebūs nekā no nupat redzētā.
Ja runājam par subjektīvo kameras izmantošanu, tad tā tiek izmantota no dažādu personu skatu punktiem, bet visbiežāk kā no trešās personas skatu punkta, jo tā ir iespējams panākt tuvuma sajūtu, ka viss notiek tepat, ka skatītājs ir iesaistīts, nepaliek malā, bet piedalās.

Author's comment
Atlants