Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 1.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 2.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 3.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 4.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 5.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 6.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 7.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 8.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 9.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 10.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 11.
  • Research Papers 'Bērna attīstība, saskarsme, izglītošana, īpatnības, pašaprūpe vecumā no trīs līd', 12.
Extract

Ieteikumi vecākiem bērna audzināšanai
Ģimenes atmosfērai joprojām ir ietekme uz bērna emocionālo attīstību un turpmāko atbildi ģimenē. Bērnam ir vajadzīga vadība atvērtā, uzaicinošā atmosfērā. Kad bērns ir pelnījis sodu, viņu nedrīkst pazemot, bērnam ir jāsaprot, ka vecākiem ir nepieņemama viņa rīcība, nevis pats bērns.
Savu uzmanību fokusējiet vairāk uz bērna spējām un panākumiem, nevis uz viņa kļūmēm un ierobežojumiem.
Televīzija var veicināt bērna mācības kādā noteiktā sfērā, bet tā skatīšanās ir jākontrolē.
Bērna kustību un psihosociālās attīstības veicināšanai būtiski ir vingrinājumi. Bērnam ir jābūt kādai drošai rotaļu vietai un vienkāršam to aprīkojumam.
Biežākas problēmas šajā vecumā ir uzmācīgie jautājumi, nagu graušana, enurēze, činkstēšana, sliktas manieres, lamāšanās, gulšņašana, krāpšana, zagšana. Tas parasti ir ātri pārejošas fāzes un tas ir pareizi jāuzsver. Šādas uzvedības cēloņi ur jāizpēta un konstruktīvi jālikvidē.

Author's comment
Atlants