Evaluation:
Published: 02.07.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 1.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 2.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 3.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 4.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 5.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 6.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 7.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā komunikācija kā izglītības un kultūras attīstības veids ', 8.
Extract

Par šī darba ievadmotīvu varētu izmantot populārā angļu modernās zinātnes fikcijas autora Herberta Džordža Velsa atziņu, kuru Pjērs Burdjē ir izmantojis sava darba “Kultūras kapitāls un pedagoģijas komunikācija” ievadā:
“When I think to you, the thought, so far as it finds corresponding ideas and suitable words in your mind, is reflected in your mind. My thought clothes itself in words in your mind, which words you seem to hear – and naturally enough in your own language and your habitual phrases. Very probably the members of your party are hearing what I am saying to you, each with his own individual difference of vocabulary and phrasing.(1)”
“And that is why (...) when you soar into ideas of which we haven’t even a shadow in our minds, we just hear nothing at all.(1)”
Tas viss vien norāda to, cik svarīgs ir zinību process un loģiskās domāšanas attīstība.
Savā darbā es apskatīšu P. Burdjē rakstu “Cultural capital and pedagogic communication” un atsevišķi trīs, mani interesējošas tēmas:
1) komunikācija un pedagoģija;…

Atlants