Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 1.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 2.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 3.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 4.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 5.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 6.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 7.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 8.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 9.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 10.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 11.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 12.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 13.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 14.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 15.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 16.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 17.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 18.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 19.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 20.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 21.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 22.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 23.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 24.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 25.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 26.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 27.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 28.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 29.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 30.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 31.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 32.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 33.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 34.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 35.
  • Research Papers 'Radošā psiholoģija', 36.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pamatjēdzieni    3
  Vēstures aspekti    5
  Kreativitātes jēdziens    7
  Kreativitātes koncepcijas    9
  Kreativitāti ietekmējošie faktori    12
  Kreativitāte un cilvēka personība    13
  Dzimumu atšķirības kreativitātes pētniecībā    15
  Kreativitātes patoloģija    16
  Apdāvinātības jēdziens un izpausmes    17
  Apdāvinātības koncepcijas    18
  Apdāvinātības koncepcijas    18
  Apdāvinātības veidi    19
  Apdāvinātības pazīmes    21
  Apdāvinātības īpatnības    23
  Mīti par apdāvinātiem bērniem    25
  Apdāvinātība kā problēma    26
  Mācību procesa stratēģijas apdāvināto bērnu apmācībā    28
  Intelekta jēdziens un tā mērīšana    29
  Intelekta veidi    30
  Intelekta attīstība un to ietekmējošie faktori    33
  Izmantotās literatūras saraksts    34
Extract

Spējas ir to personības psihisko īpašību un kvalitāšu individuālais kopums, kurš tai nodrošina konkrēta darbības veida apgūšanu un izpildes precizitāti un ātrumu. Spējas ir jau realizētas dotības darbības augstam sasniegumam. Ātra uzdevumu atrisināšana un ātra darbības apgūšana.
Apdāvinātība ir cilvēka psihes individuāli savdabīgas īpašības, kas ir spēju pamatā. Apdāvinātība ir spēju iespēja. Apdāvinātība ir individuāli kognitīvs, motivēts un sociāls potenciāls, kas ļauj sasniegt augstus rezultātus vienā vai vairākās jomās: intelekts, jaunrade, sociālā kompetence, mākslinieciskās psihomotorās spējas.
Talants ir augsts spēju attīstības līmenis, kas ļauj cilvēkam izdarīt zināmu ieguldījumu mūsdienu kultūrā un kļūt par atzītu personību savu laikabiedru vidū.
Ģenialitāte ir talanta attīstības augstākais līmenis. Tā ir cilvēku talantu savienojums, kā rezultātā rodas jauna darbības apgūšanas un izpildes kvalitāte.
I…

Author's comment
Atlants