Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 1.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 2.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 3.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 4.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 5.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 6.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 7.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 8.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 9.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 10.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 11.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 12.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 13.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 14.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 15.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 16.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 17.
  • Presentations 'Reklāma un tās ietekme uz Siguldas iedzīvotājiem', 18.
Extract

Secinājumi
Aptauju veidoju interneta mājas lapā www.visidati.lv un aptaujāju 50 cilvēkus, lai noskaidrotu to viedokli par reklāmu.
No 50 aptaujas veicējiem 28 veicēji ir Siguldas iedzīvotāji, 16 aptaujas veicēji ir Rīgas iedzīvotāji un 6 aptaujas veicēji ir Rīgas rajona iedzīvotāji.
Balstoties uz aptauju rezultātiem, kur aptaujāju 50 dalībniekus vecumā no 16 gadiem līdz 23 gadiem, secināju, ka, lielākā daļa nepievērš uzmanību reklāmām, taču, ja skatās reklāmas, tad vispopulārākais reklāmas izplatīšanas veids izrādās, ka ir televīzija. Visbiežāk tiek ievērotas reklāmas, kurās reklamē preces, bet politiskās un pakalpojumu reklāmas, tiek ievērotas mazāk. Mūsdienās televīzijā lielākā daļa izlaiž reklāmas pauzes, jo reklāmas neinteresē, vai tās ir pārāk garas un atrod citu nodarbi reklāmas laikā. Secināju, ka reklāmas ar sižetu vairāk cilvēkiem paliek atmiņā, nekā reklāma, kurā vienmuļi un monotoni runā.

Author's comment
Atlants