Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Krāsu terapija', 1.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 2.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 3.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 4.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 5.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 6.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 7.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 8.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 9.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 10.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 11.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 12.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 13.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 14.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 15.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 16.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 17.
  • Presentations 'Krāsu terapija', 18.
Extract

Darba mērķis un uzdevumi
Mērķis- Analizēt krāsu nozīmi cilvēka dzīvē.
Uzdevumi:
Izpētīt literatūru par krāsu nozīmi uz cilvēka noskaņojumu.
Veikt klases izpēti.
Hipotēze- Krāsas ietekmē cilvēka noskaņojumu, garastāvokli, pašsajūtu.
Krāsa
Krāsa ir gaismas frekvences uztveršana, to var pielīdzināt skaņas tonim, kas ir skaņas frekvences uztveršana. Tā ir uztvere, kas ir dota cilvēkiem un to nodrošina acs smalkā uzbūve, kas piegādā smadzenēm dažādi filtrētu redzes analīzi. …

Author's comment
Atlants