Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 1.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 2.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 3.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 4.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 5.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 6.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 7.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 8.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 9.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 10.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 11.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 12.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 13.
  • Research Papers 'Patērētāja uzvedības loģika tirgū', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju uzvedība    4
2.  Patērētāju rīcība ir process    6
3.  Pircēju rīcības modelis    9
4.  Pircēju rīcību ietekmējošie faktori    11
  Secinājumi    13.
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

Mūsdienu ekonomiskajā situācijā uzņēmējam svarīgi apzināties un izprast patērētāja rīcības iemeslus tirgū, lai to veiksmīgi izmantotu, pielāgojot savu produkciju patērētāju vēlmēm. Tajā pašā laikā uzņēmējam jāapzinās, pie kuras patērētāju grupas vērsties ar savu produktu, proti, jānosaka tirgus segmenti.
Lai pastāvētu šī brīža augstās tirgus konkurences apstākļos, uzņēmējam jāspēj piedāvāt produkts, kas vislabāk atbilst patērētāju vēlmēm un vajadzībām.
Ir daudz un dažādi patērētāja uzvedību ietekmējošie faktori, kas uzņēmējam jāņem vērā un, ko tas var ietekmēt, tomēr pastāv faktori, ko ražotājs vai preces izplatītājs ietekmēt nespēj, tāpēc pēc iespējas vairāk uzmanības jāpievērš faktoriem, ko iespējams ietekmēt.…

Author's comment
Atlants