Evaluation:
Published: 11.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Rimi Baltic" SIA sadarbība ar masu medijiem', 12.
Extract

Pielietojot LETA sniegto mēneša monitoringu, ko saņemam elektroniski, saņemam mēneša publicitātes analīzi un apskatus. Nozare.lv abonējam mūs interesējošo nozaru ziņu lenti.
Monitorings dod iespēju koncentrētā veidā iepazīties ar Latvijas medijos publicēto informāciju gan par „Rimi Latvia” uzņēmumu, gan konkurentiem, gan nozari kopumā. LETA sniegtie pakalpojumi vislielāko atvieglojumu ikdienas darbā sniedz, protams, „Rimi Latvia” mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļai. Ja agrāk nodaļa nereti tērēja laiku tam, lai pēc kolēģu pieprasījuma sameklētu un kopētu kādas publikācijas vai pasūtītu sižetu ierakstus, tad tagad kolēģu rīcībā ir elektroniskais LETA mediju monitorings ar saiti uz viņus interesējošo publikāciju vai sižetu. Ar šo sistēmu tiek ietaupīti kā laika, tā finanšu resursi. Mēneša publicitātes analīze dod „Rimi Latvia” iespēju vērtēt un analizēt uzņēmuma atspoguļojumu medijos un novērtēt, kā medijos tas izskatās uz konkurentu fona un nozarē kopumā.
Izvērtējot uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” sadarbību ar masu medijiem, var spriest, ka uzņēmums aktīvi izmanto sniegtās iespējas, publicējot sevi dažādos medijos- gan presē, gan radio, gan TV. Bet nestāvot uz vietas, arī „Rimi Latvia” iet līdz ar tehnoloģiju attīstību un vairāk sāk atbalstīt interneta iespējas un sociālo saitu pielietošanu. Kopumā vērtējot „Rimi Latvia” medijos netiek negatīvi atspoguļots, kas liecina par pozitīvi izteiktām attiecībām ar Latvijas pārstāvētajiem medijiem. Attiecības tiek uzturētas un veidotas pamatā uzturot savstarpēju cieņu un uzticēšanos, lai gan katrai no iesaistītām pusēm vēlamais komunikāciju mērķis ir atšķirīgs.6

Author's comment
Atlants