• Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēja

     

    Research Papers6 Sociology

Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 1.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 2.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 3.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 4.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 5.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 6.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 7.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 8.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 9.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 10.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 11.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 12.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 13.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 14.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 15.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 16.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 17.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 18.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 19.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 20.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 21.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 22.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 23.
  • Research Papers 'Sociālo mediju auditorijas lietotājprasmes un ziņu uzticamības izvērtēšanas spēj', 24.
Extract

SECINĀJUMI
Pētījuma ietvaros tika izdarīti vairāki secinājumi:
1. Mediji veido sabiedrības uztveres modeli un veic dažādas funkcijas, taču bieži vien tie ne tikai informē, bet arī cenšas sabiedrību šokēt un izklaidēt, kā rezultātā rodas ziņu neuzticamība.
2. Katram medijam ir svarīga lietotāju piesaiste, tādēļ nereti tiek manipulēts ar ziņu virsrakstiem un sensacionālu saturu, kas veicina dažādu radikālu un aizspriedumainu uzskatu veidošanos.
3. Lai izvairītos no maldīgas informācijas patērēšanas un uz nepatiesiem faktiem balstītu uzskatu veidošanos, nepieciešams attīstīt mediju lietotājprasmi.
4. Pēc kontentanalīzes veikšanas, tika secināts, ka visuzticamākais no 5 izvēlētajiem ziņu avotiem ir bbc.com, bet vismazāk uzticamie – tass.ru un spoki.tvnet.lv.
5. Pēc strukturētās intervijas veikšanas ar pētījuma dalībniekiem, tika secināts, ka, nezinot raksta izcelsmes mediju, reizēm vissensacionalāko rakstu piedēvē medijam delfi.lv, aizspriedumu dēļ par slikto rakstu kvalitāti šajā medijā.
6. Bieži vien jaunu informāciju cilvēki iegūst no tādiem piedāvātajiem medijiem kā tass.ru un bbc.com, kas izskaidrojams ar to, ka tie ikdienā netiek patērēti.
7. Pētījuma dalībnieki pārsvarā apgalvo, ka uzskati, pēc neviena no rakstu izlasīšanas, nemainās, jo uzticība medijiem ir ļoti zema.

Author's comment
Atlants