Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2017.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 1.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 2.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 3.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 4.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 5.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 6.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 7.
  • Summaries, Notes 'Dispersās sistēmas', 8.
Extract

Ja gāzveida vielā ir izkliedētas šķidras vielas daļiņas, tad maisījumu sauc par aerosolu. Piemēram – vannas putas. Aerosolus iedala divās grupās – dabīgie un antropogēnie. Dabīgo aerosolu veidošanu sekmē vulkāni, putekļi, meža un zāles degšana. Antropogēnie aerosoli rodas cilvēku darbības rezultātā – dažādu kurināmo dedzināšana, kā mazuts, akmeņogles, koksne, kūdra un automašīnu lietošana.

Nobeigums.
Es esmu pierādījis ar faktiem, ka mūsu dzīvē, dabā dispersās sistēmas ir ļoti svarīgas. Īstenībā dispersā sistēma ir redzama visur mums apkārt. Dispersās sistēmas arī var būt kaitīgas gan cilvēkam, gan dabai. Cilvēks ieelpo indīgās gāzes maisījumus un apdraud savu dzīvību, bet dabai tas ir ļoti liels posts tā kā ir vielas, kas iznīcina organisku vidi, piemēram, koku lapas, atmosfēras slāņu.

Author's comment
Atlants