Evaluation:
Published: 29.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Četru soļu metode sociālajā pedagoģijā', 1.
  • Summaries, Notes 'Četru soļu metode sociālajā pedagoģijā', 2.
Extract

Solis
Pirmais solis - informācijas ievākšana
1.Radīt Aivarā uzticību.
2.Neizmantojot draudus un varu, lai iegūtu informāciju no skolēna par situāciju, ja viņš pats vēlas to nevēlas atklāt.
3.Uzzināt cik cilvēku iesaistīti konfliktā.
4.Tikties ar skolotāju, lai noskaidrotu, ko īsti dzirdējusi ceļā uz klasi.
5.Tikties ar klasi, lai noskaidrotu kas noticis starp Andri un Aivaru.
6.Noskaidrot, kādas ir Andra, Aivara un skolotājas attieksmes vienam pret otru.
Didaktiskais princips
Meklēt un novērot.
Smalkjūtīgi tuvoties izmainīšanas procesam.
Izturēties pozitīvi pret personu.
Samazināt nevienādību starp sevi un pakalpojuma saņēmēju.
Veicināt, lai klients saprot, ka tas ir viņa paša labā.
Komunicēt ar klientu.
Situācijas faktoru noskaidrošana.…

Author's comment
Atlants