Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'E-komercija', 1.
  • Research Papers 'E-komercija', 2.
  • Research Papers 'E-komercija', 3.
  • Research Papers 'E-komercija', 4.
  • Research Papers 'E-komercija', 5.
  • Research Papers 'E-komercija', 6.
Extract

E-komercijas mērķis, patiesībā, ir viens - gūt peļņu, bet atšķirites var tā sasniegšanas veidi. Ja preču īpašnieks cenšas realizēt savu produkciju pa tiešo internetā (internet veikals), tad tā ir tā pati pārdošana, savukārt, ja mērķis ir reklamēt savu uzņēmumu, tirdzniecības marku - mērķis no tā nemainās, jo uzņēmums cer uz savu pārdošanas apjomu nodrošināšanu, veicināšanu pamatojoties uz to, ka pircēji būs labāk informēti par konkrēta uzņēmuma pastāvēšanu un par tā piedāvātās produkcijas pieejamību noteiktā tirgū, kas gala rezultātā veicinās uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomus.
Veiksmīgu e-biznesa un e-komercijas attīstību Latvijā lielā mērā kavē iedzīvotāju konservatīvisms un neuzticēšanās jaunajam, kā arī Interneta pakalpojumu dārdzība, ko uztur vājā konkurence šajā jomā," uzsvēra Baltijas kiberpilsētas projekta valdes loceklis Edmunds Krastiņš, kas minēja virkni objektīvu un subjektīvu faktoru, kuri kavē e-biznesa un e-komercijas attīstību Latvijā. Kā vienu no galvenajiem viņš akcentēja zemo komunikāciju infrastruktūras attīstības līmeni, ko vairākkārt atzīmēja arī citi runātāji. "Šīs uzņēmējdarbības sfēras attīstību kavē arī zemais zināšanu līmenis IT jomā, kā arī paaudžu plaisa, vājās valodu zināšanas un zemais ienākumu līmenis," sacīja Krastiņš. …

Author's comment
Atlants