Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 1.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 2.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 3.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 4.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 5.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 6.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 7.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 8.
  • Research Papers 'SIA "Triāls" attīstības stratēģija', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Teorētiskie stratēģijas vadības jautājumi    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    6
4.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    7
  Secinājumi, priekšlikumi    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Patstāvīgā darba mērķis ir izvērtēt SIA „Triāls” attīstības perspektīvas un meklēt potenciāli efektīvāko uzņēmuma attīstības stratēģiju, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kā sakārtot gaļas pārstrādes nozari un tādējādi veicināt uzņēmuma attīstību.
Lai sasniegtu darba mērķi, tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Apskatīt SIA „Triāls” vēsturi un attīstības gaitu, kā arī uzņēmuma struktūru;
Analizēt piegādātājus, to attīstības dinamiku un realizēto politiku;
Izpētīt LR likumdošanu saistībā ar gaļas pārstrādes tirgu;
Minēt sabiedrisko organizāciju ietekmi uz nozari un uzņēmumu;
Raksturot konkurentus, to darbības stratēģijas īpatnības un politiku;
Analizēt potenciālos uzņēmuma produkcijas patērētājus;
Analizēt LR ekonomisko vidi un dot vērtējumu tās ietekmei uz uzņēmuma attīstības gaitu;
Novērtēt sociālkulturālo attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Raksturot uzņēmuma tehnoloģiju, kā arī tās attīstību;
Novērtēt starptautisko attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Dot SIA „Triāls” ES standartiem atbilstoši uzbūvētās kautuves novērtējumu un analizēt tās būtību un uzņēmuma ieguvumu;
Izpētīt un apkopot nepieciešamo informāciju no akadēmiskās literatūras;
Izdarīt secinājumus un formulēt priekšlikumus.
Darba izstrādes procesā tika izmantota literatūra, Internet mājas lapas, preses izdevumi Diena, Rīgas Balss, Dienas Bizness, Latvijas Avīze, kā arī dažādi nepublicētie materiāli (intervijas, aptaujas).
Darbā tika pielietotas analītiskās un loģiski konstruktīvās (secinājumu un apgalvojumu izstrāde), socioloģisko pētījumu metodes (aptaujas) un mārketinga pētījumu metodes (intervijas).…

Author's comment
Atlants