Evaluation:
Published: 26.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu izvēles kritēriji', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu izvēles kritēriji', 2.
Extract

Izšķirami vairāki līmeņi, kādos skolotāji var pieņemt lēmumu mācību metodes izvēles jomā.
1.Stereotipiskais lēmums. Skolotājs parasti izvēlas vienu un to pašu mācību metožu izmantošanas stereotipu neatkarīgi no mācību uzdevuma un satura specifikas, no skolēnu īpatnībām utt.
2.Mēģinājumu un kļūdu tipa lēmums. Skolotājs cenšas mainīt metožu izvēli, ievērojot konkrētos apstākļus, taču to dara stihisku mēģinājumu veidā, pieļaujot kļūdas, jaunos metožu variantus izvēlas bez zinātniska pamatojuma.
3.Optimatizēts lēmums. Zinātniski pamatoti visracionālāko metožu izvēles lēmumi konkrētajos apstākļos. …

Atlants