• Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā

     

    Research Papers31 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 1.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 2.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 3.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 4.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 5.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 6.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 7.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 8.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 9.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 10.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 11.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 12.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 13.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 14.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 15.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 16.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 17.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 18.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 19.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 20.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 21.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 22.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 23.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 24.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 25.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 26.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 27.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 28.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 29.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 30.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 31.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 32.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 33.
  • Research Papers 'Rotaļas nozīme bērna runas attīstības sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā', 34.
Extract

Bērniņš, vēl nepiedzimis, jūt un dzird, kas notiek apkārt. Viņš jūt māmiņas noskaņojumu – uztraukumu, prieku, bēdas un pārdzīvojumus. Un bērniņam piedzimstot, tam ir jāvelta ļoti daudz uzmanības un laika, tādēļ pieaugušais, kurš ir kopā ar bērniņu, pilnībā atbild par bērniņa vispusīgu attīstību. „Bērns ļoti agri atpazīst mātes balsi un saklausa tajā intonatīvas noskaņas, emocionālo attieksmi. Tā ir pirmā viņam saprotamā valoda, un tā viņš mēģina izteikties arī pats,” saka Dēķens. [12.,17]
Pieaugušo lomai bērna runas attīstībā ir ļoti liela nozīme. Lai sekmīgi norisinātos bērna runas attīstība, līdzās noteikti ir jābūt pieaugušajam.
Jau pirmsskolas vecumā bērns sevi apzinās un visiem apkārtējiem cenšas sevi pierādīt, apliecinot savu personību.
Pieaugušais cenšas bērniņu atbalstīt, palīdzot spert pirmo soli, priecājoties un jūtot līdz, kad bērns izrunā pirmo saprotamo vārdu.
Runas attīstīšana bērnam ir ļoti nepieciešama, tādā veidā bērns spēj pilnvērtīgāk apgūt sev apkārt notiekošo. Viņš vēro un apgūst apkārtējā pasaulē notiekošo. Bērns sāk izprast cilvēku savstarpējās attiecības.…

Author's comment
Atlants